Hoger? Lager? Opvallende campagne voor Play Nostalgie TOP 3000
Vanmorgen was luisteraar Kristof tijdens de Kick Off Show de eerste om in Leuven op de startknop van de Play Nostalgie TOP 3000 te drukken. Drie weken lang is het volop genieten van de langste en beste lijst in radioland, met de 3000 beste pop-classics uit de voorbije decennia. De lancering van de TOP 3000 wordt ondersteund door een multimediale campagne op tv, radio, online, print en affichage.
Station Manager Jo Nachtergaele: “We vertrokken van hele concrete muzikale vragen aan de luisteraar: ‘Happy’ dat Pharrell Williams op 285 stond? Moet Stromae een ‘Formidable’ duw in de rug? Moet Van Halen de ‘Jump’ naar voor of één naar achter? De luisteraar besliste. Zo kwamen we tot onze nieuwe TOP 3000. En wat blijkt? Onze nieuwe lijst heeft alles wat een toplijst moet hebben, maar werd door onze luisteraars toch behoorlijk door mekaar geschud. Met grote dank aan Stijn Gansemans en Paul Popelier die voor ons een simpele maar geniale campagne uitwerkten op basis van legendarische platenhoezen.”
TV / Socials
Radio
Affichage
Credits TV / Socials
- Advertiser: Sofie Callewaert, Marie Van Rompaey
- Creatives: Stijn Gansemans, Paul Popelier
- Animatie: Tom Guzzo
- Fotografie: Ploton
- Socials: Silke De Kempeneer, Ranaa Tasatan
- Mediaplanning ATL: Marie Van Rompaey
- Mediaplanning Socials: Springbok
Credits Radio
- Copy: Kevin De Geest, Johan Copermans
- Audio Designers: Thomas Rottier, Kristof Standaert
- Planning: Werner Stockaer
Credits Print
- Fotograaf: Ploton
- Design: Ranaa Tasatan
- Mediaplanning: Marie Van Rompaey
Niet voor publicatie
- Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviews: contacteer Station Manager Jo Nachtergaele
- De foto's uit het persbericht kan je downloaden via communicatie.playnostalgie.be