Play Nostalgie TOP 3000 klinkt nog beter met de vrienden van Maes
De Play Nostalgie TOP 3000 draait op volle toeren. Naast de opvallende campagne, die we in een eerder bericht toelichtte, is de TOP 3000 ook een muzikaal partnership tussen Play Nostalgie en Maes.
Brand Manager Maes, Marie Van Hool: “Wat fijn dat we na het Beach Festival 2023 alweer een mooi project rond muziek en verbinding konden uitwerken met onze partner Play Nostalgie. Verspreid over heel Vlaanderen kunnen de luisteraars met hun vrienden muzikale herinneringen ophalen in zeventig TOP 3000 Cafés. Elke avond geven we ook een gratis vat in één van die cafés. Het café in kwestie wordt bekend gemaakt in de avondspits bij Leen & Michaël. Op vrijdag 29/03 sluiten we de campagne op een al even opvallende manier af. We tellen dan samen met een paar honderd muziekliefhebbers af naar de nummer 1, tijdens een live finale vanuit Café Eldorado in Humbeek bij Brussel. En daarna trakteren we nog op een spetterende After Show met TOP GUNS. Schol! “
Op de socials dook het idee van een TOP 3000 Café ook op: onze Play Nostalgie dj’s en een aantal artiesten brachten aan de toog stemadvies uit.
Hoe het TOP 3000 partnership klinkt op radio, dat hoor je hier:
Niet voor publicatie
- Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviews: contacteer Station Manager Jo Nachtergaele
- De foto's uit het persbericht kan je downloaden via communicatie.playnostalgie.be