Play Nostalgie TOP 3000: volop genieten! 

Maandagochtend is het zover: ergens in Vlaanderen zal een Play Nostalgie-luisteraar op de startknop van de TOP 3000 drukken. Waar die knop staat, hoor je bij Team Ochtend op maandag 11/03.

Bart De Raes: “Onze app ontplofte de afgelopen dagen bijna met massaal veel reacties en suggesties voor de TOP 3000. Dit wordt echt een lijst van de Play Nostalgie luisteraar. Het leek ons dan ook zeer gepast om de TOP 3000 te laten openen door een luisteraar. Hoe we dat doen, dat hoor je maandagochtend.” ​

En dan kan het feest beginnen! Drie weken hoor je de allerbeste songs uit de voorbije decennia en tellen we af naar nummer één. Zal het Bohemian Rhapsody van Queen zijn? En hoeveel verschilt de nieuwe TOP 3000 van de vorige? Je hoort het vanaf 11 maart en al zeker op de finaledag, vrijdag 29 maart. Dan nodigen we alle TOP 3000-stemmers ook uit om samen af te tellen naar de nummer één. We zenden live uit vanuit ​ Café Eldorado in Humbeek, bij Brussel. En daarna trakteren we onze luisteraars op een spetterende After Show met TOP GUNS en Play Nostalgie DJ’s! ​ Maar eerst is het volop genieten van de TOP 3000 zelf. Onze luisteraars zijn tijdens de stemronde de volgorde van vorig jaar grondig door elkaar aan het gooien. Met wellicht een aantal verrassende resultaten. Stemmen kan nog tot zondag 18u. En vanaf maandag… Luisteren wanneer jouw favorieten voorbijkomen! 


Niet voor publicatie

  • Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviews: contacteer Station Manager Jo Nachtergaele
  • De foto's uit het persbericht kan je downloaden via communicatie.playnostalgie.be

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Play Nostalgie - Pressroom

Play Nostalgie en Nostalgie+ zijn radiomerken van de NV Vlaanderen één, met Mediahuis, Play Media en Nostalgie SA als aandeelhouders. Onze studio's en redacties zijn gevestigd in 2050 Antwerpen, Katwilgweg 2. Play Nostalgie is lid van de Beroepsvereniging Journalistiek. De commercialisering gebeurt door Var voor nationale radiocampagnes en een eigen sales team voor regionale reclame en creatieve partnerships. Meer over onze programmatie en projecten op https://playnostalgie.be/

Neem contact op met