Radiozenders Play Nostalgie en Nostalgie Plus versterken het salesteam

Play Nostalgie en Nostalgie Plus breiden de komende weken hun salesteam uit met twee jonge talenten. Zo gaat Julie van Looveren aan de slag als Key Account Manager Antwerpen, binnen het regionale salesteam van de radiozenders. Julie liep al een mooi parcours binnen de media- en saleswereld, met onder meer zes jaar ervaring bij Mediahuis Connect. De laatste jaren was Julie actief in de HR-sector.
Sales Director Vincent Vinck: “Met haar uitgebreide ervaring in regionale sales is Julie de geknipte persoon om onze omzet verder te laten groeien door nieuwe adverteerders aan te trekken. Regionale sales blijft voor ons een belangrijke pijler om de ambities van Play Nostalgie en Nostalgie Plus uit te bouwen. We zijn dus heel blij dat een straffe madam als Julie ons salesteam komt versterken.”
“Vanaf het eerste gesprek was ik overtuigd dat ik me helemaal thuis zou voelen in het Play Nostalgie-team,” zegt Julie Van Looveren, de nieuwe Key Account Manager. “Ik ben enorm blij met het vertrouwen en deze kans. Ik kijk er al naar uit om samen met de collega’s mooie campagnes op poten te zetten voor onze regionale klanten en zo de lokale advertentiemarkt te versterken.”
Daarnaast start ook Mirte Van Hal bij Play Nostalgie en Nostalgie Plus. Zij komt over van het Nieuwsblad en gaat bij de radio als Sales & Event Executive aan de slag. Mirte zal enerzijds het salesteam ondersteunen met onder meer het opvolgen van de sponsoring partnerships, anderzijds zal ze het marketingteam helpen bij het organiseren van events.